Ahoj. Žiju

 Jenom sem hodím minipříspěvek, protože vidím, že i po letech lidé žádají o přístup k Anki kartám, co jsem v jednom článku sdílela. Články jsou odraz doby - přecijen už jsem v páťáku a netuším jak moc se příprava liší. Kdyby jste uvažovali o 3. lékařské - ideálně přijďte na den otevřených dveří a pokecejte s prvákama, kteří rok zpátky byli na vašem místě, i vyššími ročníkama - protože my už to vidíme zase jinak :). Já jsem se svou volbou fakulty spokojená, i když druhý ročník pro mě byl hodně náročný, potkala jsem tu super kamarády dostala různé zajímavé příležitosti v medicíně… no … vydalo by to na několikero článků, do kterých se mi nechce úplně pouštět, tak to všem zbloudilcům na můj blog bude muset stačit takto :). Hodně štěstí všem přijímačkářům a ať děláte to co vás baví!

Komentáře

  1. Jé, díky! c: Tobě hodně štěstí ve studiu! Motivoval mě tvůj článek o přijímačkách, že jsi se na medicínu nehlásila z gymnázia (resp. jo, ale... ne), protože jsem na tom tento rok stejně. :D Tak snad příští rok budem kolegyně. <3 xD Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky