První týden jako lékařka

    Takže tak. Úspěšně jsem dostudovala medicínu, 2 měsíce rozdýchávala stres ze státnic (upřímně bych zvládla rozdýchávat ještě pár měsíců, ale život jde dál) a v pátek 1. září jsem nastoupila jako lékařka absolventka do psychiatrické nemocnice mimo Prahu.


    Pořád je to pro mě šok. Když si porovnám, že na stážích jsem nemohla skoro nic, najednou předávám stav pacientů jejich rodinám, zatímco si rychle dočítám jejich dekurzy na počítači. Naštěstí tu (alespoň zatím) dost funguje dohled nad novými lékaři, takže co se týče léků a dávkování všechno dělá atestovaný lékař, který je na oddělení se mnou a postupně mi vše vysvětluje. Já zatím dostávám do rukou hlavně administrativu - sem razítko a podpis, tohle vytisknout a umazat provedená vyšetření z plánu. Všichni mi říkají paní doktorko a pořád je to divný. Byla jsem 6 let medička, podpírač zdí a najednou jsem lékařka, studovaná žena.

    O psychiatrii bych někdy ráda psala více, po týdnu na jednom specifickém oddělení mi ale přijde, že by to chtělo přeci jen více času a zkušeností. Takže si tu odložím alespoň toto krátké zachycení emocí z prvního týdne.



Komentáře

Oblíbené příspěvky